Oliva trencada

Tuesday, January 31, 2006

Lletra de "Un arbre ben plantat"

Estic aquí i ben plantat, si vols et mostro les arrels
Soc un arbre que ha vist món malgrat no hagui viatjat
M´han intentat cremar i tallar-me
i no ho han aconseguit
M´han escopit i compixat
però per créixer m´ha servit.

Tota una vida al camp, a la vorera d´una camí
ara ensum l´olor a ciment, qualcú vol fer-hi un invent
i no massa prudent
amb tota la gent
del nostre bosc.

Però que feis amb el meu cos, per què em treis amb les arrels
Jo vull morir com els companys, no vull que em dugueu a un altre lloc
Em voleu plantar davant l ´ajuntament
Per parèixer un vell monument
De què serveix plantar un arbre
A un camp ple de ciment.

I ara que estic ben amunt, que la grua em té sostes
Mir al cel i deman un desig i aquest em fa les fulles grosses
que semblen unes ales
i remeno un poc les branques
i em poso a volar.

I ara que estic volant
Ho veig tot un poc més clar
Tots els camps estan dormint
Sota un llençol de ciment.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home