Oliva trencada

Saturday, June 10, 2006

El pont de la ciutat

Quan vaig aprendre a caminar
una persona em va contar
aniras cap amunt i cap avall
però no aturis el teu pas.
Quan vaig aprendre a colcar
La bicicleta no aturà
anava cap amunt i cap avall
encara que no pedalatjas.
Totes les coses que em van ensenyar ja no són aquí.
¿On és el pont que em feia pujar i davallar?

Ara que s´han carregat el pont
i que tot ha quedat ben pla
¿Les nostres vides que faran?
sense anar per amunt i per avall.
A més volen que ens oblidem
d´una cosa amb molta identitat
que una ciutat sense pont
és com un poble sense camp.
Totes les coses que em van ensenyar ja no són aquí.
¿On és el pont que em feia pujar i davallar?

Pont de la ciutat, no tothom t´ha estimat
Pont de la ciutat, qualcun dia tornaras...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home