Oliva trencada

Friday, June 13, 2008

Stairway to heaven


John Paul Jones, membre dels Led Zeppelin s’ha fet amb una Bossa d’en Brossa. !Quin subidón!
Desig que entengui ses lletres, els poemes de Brossa son petites dosis de verí existencial on l’únic antídot és la reflexió de l’inconscient...


Get your own Box.net widget and share anywhere!


Tornada
Estic a l’encreuament
dels camins, fora poblat.

Les tisores són un instrument
que es componen de dues làmines
tallant-se en mànec, encreuades
i articulades en un eix.

Apis
Un ídol
primitiu em dona
el que una catedral
no em pot donar.
Elegia
Aquesta caritat té un sentit,
polític ben precís, només
la reserven als feixistes
i als reaccionaris, mai a favor
d’un enemic, per exemple,
un republicà espanyol.

2 Comments:

At 12:52 AM, Anonymous Anonymous said...

¡Vaya, genial! ¿Y como te has enterado? (es simple curiosidad ;) Saludos

 
At 12:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Tomeu Simonet, que és el senyor que du la Galeria Addaya d'Alaró, li dona en mà a John Paul sa bossa. Desprès em va cridar tot emocionat comentant-me l'anècdota, va recalcar que el John Paul és super bon tito, em va saltar el bypass del cor en conèixer la noticia. El 60% del mèrit és del senyor Brossa i el 40% restant és d'en Tomeu.
P.D: ¿Què tal ses classes de guitarra?

 

Post a Comment

<< Home