Oliva trencada

Saturday, November 15, 2008

Sa moguda

Era devers 2 de Juliol d’enguany, esteia ploguent molt i l’aire era fresquet, vaig rebre una cridada, era del programa de Loops!, volien fer un programa especial de Mallorca i volien entrevistar als dos grups favorits d’Antònia Font: Marcel Cranc i Oliva trencada.
Lis vaig comentar que esteiem a Irlanda i que no tornaven fins d’aquí un mes, o sigui que ja ho deixam per un altre dia, vaig afegir que a Mallorca hi ha un futimer de grups boníssims, i molts d’ells són millors que noltros, o sigui que no lis seria difícil trobar més grups, lis vaig comentar sa meva opinió al respecte, que no només ho redueixin sa moguda a dos grups perquè siguin els favorits dels Antònia Font, crec que esteia en el meu dret de dir-li, ja que desprès de haver fet feina durant tres anys en un programa televisiu de Cultura, el més important en aquest cas es mostrar la gran quantitat i diversitat de bandes bones que hi ha a Mallorca i mostrar la seva dificultat alhora de sortit a tocar por allí.
El cas és que a la peça documental surten 5 grups. !!Fantàstic!!...
A men si tornen d’aquí poquet per seguir mostrant més grups de Mallorca, i també de Menorca i d’Eivissa, que n’hi ha per omplir al manco 5 programes més.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home