Oliva trencada

Sunday, May 09, 2010

Segona B

El cap de setmana passat hi vàrem/vaig estar per les Valències. És curiós, molta gent em diu que no li agrada molt sentir parlar el valencià, i per això precisament crec que té més encant. Ho fa més exòtic. Encara així, quan estàs un estona parlant amb ells arribes a un estat de mescla de paraules, expressions, entonacions, etc... que pareix que parlessis el mateix dialecte. Em sembla que és una espècie d’empatia comunicativa. Però bé els termes i situacions lingüístiques pertanyen a altres móns.
Doncs vam estar a la Universitat Politècnica de Gandia, un lloc ple de joves amb estudis. Va ser un concert matiner on hi vam anar amb la formació suplent. (Noltros som com un equip de futbol, tenim cantera i suplents). En Joan a sa bateria i en Gerard a la guitarra i es glockenspiel van fer que les cançons de Lluneta del Pagès (Sí, encara esteim fent gira de Lluneta) sonessin diferents i per tant més fresques i divertides.



Desprès va ser el torn per a la cinquena edició de la Intercomarcal Cabotista. On van tocar bandes com els Maesdeus, Mi #, Amanida Peiot i uns hippies de Granada que es deien els Mariachis fumetas, molt simpàtics ells e incombustibles tant a l’hora de tocar com a l’hora de fumar.
Van començar amb un calderó
a la una del migdia i vam acabar a les 5 de sa matinada fent cançons a una pizzeria del poble. Això si que és folk. Va ser una dia de festa, festa.



A l’endemà tocava Alcoi, un poble curiós. Només en arribar-hi ens esperàvem unes bajoques farcides (plat típic alcoià que consisteix en uns pebres vermells farcits d’arròs amb carn), impagables!!!. Els va preparar en Toni, bateria dels Artur Caravan. Desprès vam anar a veure l’Alcoiano. (Sí, el de la moral). Em vam conquistar ell i en Toni de l’Hostal perquè em deien que té els mateixos colors que l’At. Balears. M’agraden els partits de segona B, em sento com a cases. Desprès va ser el concert a l’escenari, un lloc màgic i entranyable, el públic ho s’ho va passar pipa.




Finalment en Landete me va passar el planning del seu pròxim disc. Un disc on participarà molta de gent, i que només escoltant ses maquetes de ses noves cançons ja se’m posa la pell de gallina. Mentre tant podeu anant fent un tast de la sessió acústica que hi anirà inclosa al seu vinil.



8 Comments:

At 2:04 PM, Anonymous Anonymous said...

M'agradaria haver-vos vist en alguna de les Valències! Xé!
Però a qui no li agrada sentir parlar valencià?
N'hi ha gent pa tot...

 
At 8:58 PM, Blogger TdlH said...

Idò, no te manc' un tros des text? I és ver: es valencià és molt més exòtic qu'es məiorquí!

 
At 9:39 AM, Anonymous Pep said...

Al senyor Anonymous:
Puc dir el pecat, però no els pecadors...
Sempre pens que quan em diuen això: "Si no t'agrada es Valencià, allà tu, tu te lo pierdes..."
Si tens raó, gràcies a Deu, hi ha gent per a tot.

Al TdlH:
L'At. Balears és d'un barri que es diu Els Hostalets. O sigui tot lo dolent s'arreplega.

SAlut per tots dos.

 
At 7:50 PM, Blogger TdlH said...

Els Hostalets? Això és un (bon) senyal! A vô' si t'averigüe això de correus, qu'entre pitos i flautes...

 
At 8:12 AM, Anonymous Pep said...

Molt divertit es disc de Maedeus, artículos de conya.
Por sierto, estaria "genital" si em poguessis enviar es paquet aquesta setmana...
L'illa recuperaria la seua calma i el cel tornaria a ser de color blau.
Salut.

 
At 10:00 PM, Blogger Comtessa d´Angeville said...

Bajoques farcides!! L'Alcoyano!! Aiii quines ganes de la terreta!

Salut!

 
At 12:11 PM, Anonymous Anonymous said...

M'alegre que disfrutares en Alcoi. Jo també m'ho vaig passar molt be al concert d'Alcoi. No hem vaig quedar fins el final i no vaig poder comprar un cd, que hi ha cap manera de fer-se en un?
Salut

 
At 3:06 PM, Anonymous Pep said...

Al senyor Anonymus:
Si visites això hi podràs trobar qualcuna cosa:
http://www.myspace.com/elsaltamarti

Ara esteim gravant els temassos nous, però ho feim a la mallorquina i encara quedaran un parell de mesos...

Salut

 

Post a Comment

<< Home